بسیجان جوانی که در راستای عملیاتی نمودن فرهنگ جهادی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

تقویت روحیه خودباوری و ایثار در اردو‌های جهادی به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هر ساله جوانان بسیجی فراهان در قالب اردو‌های جهادی و در راستای عملیاتی نمودن فرهنگ جهادی و رفع محرومیت به مناطق مختلف شهری روستایی اعزام می‌شوند.

سرگرد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی بسیج را برگزاری اردو‌های جهادی دانست و گفت: بسیجیان بسیج دانش آموزی، مساجد و محلات، جامعه پزشکی، جامعه زنان، مهندسین در قالب اردو‌های یک روزه، ۳ روزه، ۷ روزه و ۱۰ روزه در روستا‌ها و مناطق محروم به جامعه خدمت می‌کنند.

سرگرد رضایی با بیان اینکه: از ابتدای تیرماه ۹۷ تاکنون بیش از ۳۵ گروه جهادی از حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه فراهان به ۱۵ روستا از شهرستان اعزام و فعالیت داشته اند افزود: تقویت روحیه خودباوری و جهادی و تسری آن به دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف برگزاری این اردو‌های جهادی می‌باشد.

اجرای بیش از ۴۰ پروژه در طرح محرومیت زدایی در شهرستان فراهان

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف اردو‌های جهادی اضافه کرد: بیش از ۴۰ پروژه در طرح محرومیت زدایی شهرستان فراهان اجرا می‌شود که این فعالیت‌ها شامل کمک به احداث مساجد، کمک به احداث و مرمت خانه محرومین، کمک به احداث خانه عالم، کمک به مرمت و بازسازی مدارس و کمک به کانال کشی آب کشاورزی در مناطق محروم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در پروژه‌های محرومیت زدایی در اولویت سپاه قرار دارد تصریح کرد: این امر باعث می‌شود تا سپاه به پروژه‌هایی ورود پیدا کند که نیاز اصلی مردم است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.