عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خوشحال می‌شویم جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بعد از قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا برگزار شود.

محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مجمع فدراسیون فوتبال بنا به دلایلی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد برگزار نشد. به هر حال امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با آرامش به کارش در جام ملت‌های آسیا ادامه بدهد. ما خیلی خوشحال می‌شویم که جلسه هیئت رئیسه بعد از قهرمانی تیم ملی در این رقابت‌ها برگزار شود.

او ادامه داد: ما دوست داریم جام ملت‌های آسیا با قهرمانی تیم ملی به پایان برسد و بعد از آن جلسه هیئت رئیسه را برگزار کنیم و زمان بعدی مجمع فدراسیون فوتبال تعیین شود.

برای بررسی بحث بازنشستگی باید صورت جلسه تغییر کند

شیعی درباره اینکه زمان مجمع فدراسیون فوتبال ۱۹ دی بود چرا در آن زمان برگزار نشد، گفت: جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال درباره زمان مجمع برگزار و تصمیماتی غیر از قانون بازنشستگی در این جلسه گرفته شد. با توجه به اینکه بحث بازنشستگی در این جلسه مطرح شد نیاز به تغییر صورت جلسه بود و شاید به همین دلیل زمان مجمع تغییر یافت. بررسی بحث بازنشستگی هم باید تعیین جلسه شود تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

شیعی درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: با بازی‌های حساب شده‌ای که تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انجام داده است به طور حتم این تیم به مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها راه می‌یابد.

درباره اظهارات کی روش به موقع تصمیم می‌گیریم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه اعضا تذکری به کی روش ندادند، گفت: کار‌ها را بر عهده تاج گذاشتیم و به موقع درباره اظهارات کی روش تصمیم می‌گیریم. تاج مسئولیت برخی از کار‌ها را بر عهده دارد و اکنون هم زمان مناسبی برای برخورد با کی روش نیست.

پیشنهاد تیم ملی کلمبیا به کی روش صحت ندارد

او درباره اینکه رسانه‌های کلمبیایی از کی روش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی این کشور نام بردند، گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم و این صحبت‌ها را نشنیدم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه نکونام قصد شکایت از این تیم را دارد، گفت: بعید می‌دانم نکونام به فیفا شکایت کند چرا که توافق شفاهی با این مربی کردیم و به صورت کتبی با او توافق نکردیم. همچنین قراردادی میان طرفین امضا نشده است و نکونام مدرک خاصی ندارد.


بیشتر بخوانید: 

تاج در مورد غیر دولتی بودن فدراسیون فوتبال سند رو کرد

اسلامیان: استعفای تاج عادی است؟

عابدینی: درباره قانون منع استفاده از بازنشستگان اطلاعات غلط به ای‌اف‌سی دادند

پژمان‌فر: تهدید AFC دخالت در امور داخلی ایران است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار