مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال سند ادعای خود و تایید وزارت ورزش و جوانان از خصوصی بودن فدراسیون را برای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال و روی سایت این فدراسیون منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،رییس فدراسیون فوتبال طی نامه ای به دکتر لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی مستنداتی از جمله نامه های رسمی معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و نامه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای که مجموعا تصریح کرده اند فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نهادی غیردولتی،دارای شخصیت حقوقی و اساسنامه مستقل بوده و این اساسنامه مورد تایید و پذیرش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد را  ارسال کرد.
بر این اساس،در این نامه ها،تاکید شده که براساس ماده 14 و ماده 19 اساسنامه فیفا فدراسیون فوتبال مستقل بوده و نباید تحت تاثیر غیر ضروری هیچ نهاد یا شخص سومی قرار بگیرد.
تاج علیه وزارت ورزش در مورد غیر دولتی بودن فدراسیون  فوتبال سند رو کرد

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /

نامه رئیس فدراسیون به رئیس مجلس شورای اسلامی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم فدراسیون خصوصی باشه ولی با بودجه ی دولتی اداره بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۴:۴۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
حسب قوانین بین الملل فقط سفارتخانه های خارجی در هر کشور و در داخل سفارت خانه فقط قوانین کشور خود را اجرا می کنند حال باید پرسید فدراسیون فوتبال سفارتخانه کدام کشور یا دولت است و محل ساختمان در کجا و محدوده آن ساختمان چقدر است ....؟ شاید فکر شود به اندازه کل ایران که از اجرای قوانین ایران سر باز می زنند .
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
چي ميگه اين تاج .آقا ما ديگه نميخوايم به ما خدمت كني .