سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: هفتمین سوگواره سراسری شعر همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد محفوظیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی این بانو سوگواره‌ای کشوری با هدف گسترش و توسعه‌ی فرهنگ دینی و شعر آیینی و تبلور ارزش‌های انسانی در فرهنگ دینی آیینی به میزبانی شهرستان فرهنگ دوست و هنر پرور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف هفتمین سوگواره‌ی سراسری پریسکه‌های فاطمی توجه به اندیشه‌های نو و خلاقانه و شناسایی و معرفی شاعران شعر کوتاه پریسکه‌ای است.

محفوظیان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند تا ۱۲ بهمن حداکثر ۳ اثر پریسکه‌ای با موضوع فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه را به دبیرخانه هفتمین سوگواره سراسری پریسکه‌های فاطمی ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: علاقه مندان به این نکته توجه کنند که آثار ارسالی آن‌ها نباید پیش از این در هیچ کنگره، سوگواره و یا جشنواره‌ای ارائه شده باشد و این سوگواره تا ۲۰ بهمن سال جاری در بندرماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

عزاداری ایام فاطمیه در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار