مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش این ناحیه با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا از این طریق اصول و مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: آشنایی دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، از مهم‌ترین اولویت‌های امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان آینده انقلاب را تضمین می‌کند اظهار داشت: ارگان‌های فرهنگی، همچون آموزش و پرورش به دلیل داشتن مخاطبان گسترده و جوان، نقش مهمی در انتقال پیام‌ها و دستاورد‌های انقلاب دارند.

موسوی اصل در ادامه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مراسمات و فعالیت‌ها باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که متناسب با شرایط زمانی باشد.

گفتنی است؛ نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و برگزاری مسابقات نقاشی همگانی دانش آموزی با عنوان " روز شمار انقلاب " و محافل شعر و بصیرت افزایی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خواهد بود.

انتهای پیام/گ

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.