معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه های کشور گفت: حق گرایی اصلی ترین هدف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه های کشور ظهر امروز در همایش بررسی دستاورد‌های چهل ساله نظام در بحث زنان که ویژه مبلغان حوزوی برگزار شد، گفت: دهه اول انقلاب دهه مقابله و تحول بود، دهه دوم دهه سازندگی، دهه سوم تثبیت جایگاه انقلاب و دهه چهارم دهه ایستادگی بر قله‌های رفیع اقتدار است.

وی با بیان اینکه آمار‌ها بیانگر رشد و توسعه کشور در انقلاب اسلامی است، افزود: قیام مردم ایران در سال ۵۷ برای برپایی عدل و داد در دنیا بود.

ظهیری ادامه داد: انقلاب اسلامی نگاهی نو به جریان مقابله بین کفر و ایمان به وجود آورد و این چیزی است که امروز در ۴۰ سالگی انقلاب به آن می‌بالیم.

وی افزود: ما برای حق‎گرایی انقلاب کردیم و امروز صدای درد کودکان یمن به گوشمان می‎رسد و به فرموده مقام معظم رهبری ما برای همیشه مدافع مردم فلسطین خواهیم بود.

ظهیری با اشاره به موضوع برجام گفت: دروغگو بودن وبه عهد خود وفا نکردن از ویژگی‌های دشمنان است و در جریان برجام این موضوع را دیدیم.

وی افزود: آنچه به عنوان تبیین انقلاب اسلامی قرار است گفته شود اندیشه انقلاب، اندیشه مقاومت و اندیشه مقابله با کفر است.

ظهیری با اشاره به دست آورد‌های انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز توریسم درمانی یکی از افتخارات کشور ماست که از کشور‌های مختلف دنیا برای درمان به ایران مراجعه می‌کند.

وی گفت: شالوده انقلاب اسلامی الگو گرفته از قرآن و عترت بوده و باید به سوی شناخت این ارزش‎هایی که برگرفته از آبشخور زلال وحی است، حرکت کنیم.
 

صحبت های معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه های کشور  در گرگان

برچسب ها: مردمانه ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.