مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان آینده سازان و حافظان محیط زیست برای نسل‌های آتی هستند و باید از سنین پایین اهمیت حفظ طبیعت را برای آنان بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به شعار امسال روز ملی هوای پاک از مردم و مسئولین درخواست کرد به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود:  دانش آموزان آینده سازان و حافظان محیط زیست برای نسل‌های آتی هستند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در ادامه با اشاره به ایستگاه‌های مستقر سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف استان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و به کمک جریان‌های اقلیمی میزان گرد و غبار نسبت به سال‌های گذشته روند کاهشی داشته است.

رئیس کمیسیون گردشگری و محیط زیست شورای شهر یکی از مسائل مهم در راستای داشتن هوایی پاک را چالش سه شنبه‌های بدون خودرو اعلام کرد.

مرادی گفت: عدم استفاده از خودرو‌های شخصی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت انجام امور روزمره می‌تواند نقش مهمی در هوای پاک داشته باشد.

وی افزود: محیط زیست یعنی ما مطالعه خود را در مورد حق و حقوق طبیعت بیشتر کنیم و برای حفاظت از آن تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون گردشگری و محیط زیست شورای شهر در ادامه فضای مجازی را محیطی مناسب برای تبلیغات و حفاظت از محیط زیست دانست و دانش آموزان را به چالش سه شنبه‌های بدون خودرو دعوت کرد.

انتهای  پیام/ز


  استقرار ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا

برچسب ها: محیط زیست ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.