نوروز بی خطر، برای گردشگران بابلسر

با توجه به افزایش دما در فروردین ماه، هلال احمر و نجات غریق برای ایام نوروز ۹۸، منجی غریق در سواحل بابلسر مستقر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در سومین جلسه طرح سالم‌سازی دریا و اولین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر ویژه نوروز۹۸ بابلسر گفت:متولی طرح‌های سالم‌سازی دریا که در محدوده شهر اجرا می‌شود، شهرداری است و برای حریم ۶۰ متری، باید با اداره منابع طبیعی قرارداد ببندد.

وی با بیان اینکه اول خرداد آغاز به کار طرح‌های دریا است، افزود: با توجه به افزایش دما در فروردین ماه ۹۸، پیش بینی می‌شود حجم زیادی از مسافران برای استفاده از دریا به بابلسر سفر کنند به همین دلیل جمعیت هلال احمر و نجات غریق برای ایام نوروز ۹۸، منجی غریق در سواحل بابلسر مستقر کنند.

فرماندار بابلسر، تفاهم و همدلی بین ادارات بابلسر را مناسب دانست و گفت: ناهماهنگی در حوزه نجات غریق، تابستان امسال سبب افزایش غریق شد و سبب شد عملکرد خوب شهرستان در حوزه‌های مختلف به چشم نیاید.

اسماعیل حسن زاده افزود: اداره راهداری و حمل و نقل با کمک بخشداری‌ها، برای هر ۵ مسیر ورودی به بابلسر تابلوی خوش‌آمد نصب کند و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز برای نوروز، افزایش سهمیه آرد را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه اتحادیه خبازان لیست نانوایی‌هایی کشیک تعطیلات نوروزی را اعلام کند ابراز امیدواری کرد با همراهی مسئولان دستگاه‌ها و شهروندان، نوروزی بی خطر برای گردشگران بابلسر ایجاد شود.

شهرستان بابلسر با سه میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۲۷ نفر گردشگر شب اقامت، بیشترین آمار جذب گردشگر در سال ۹۶ در مازندران را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام/ک


بابلسر آماده میزبانی از مسافران نوروزی

برچسب ها: گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار