طاها بشاورد و محراب مددى، کاراته کاهای کرمانی که در قالب تيم ملى نونهالان در اردوى آماده سازى در كشور آذربايجان حضور دارند، در رقابت هاى اوپن باكو موفق به كسب دو مقام ارزشمند شدند.

هادی نخعی، عضو هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با دعوت کشورآذربایجان یک کمپ تمرینی با حضور ملی پوشان این کشور و تیم کاراته ایران به مدت ۵ روز در باکو تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه اردوی تمرینی این تیم از روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه آغاز شده است، افزود: سپس کاراته کا‌ها در یک دوره مسابقه بین المللی (آرپاچای اوپن) نیز شرکت کردند.

نخعی تصریح کرد: در رقابت های بین المللی جام آرپاچاي اوپن باكو كه با شرکت ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰ کشور جهان در رده های سنی مختلف برگزار شد، تیم كاراته نونهالان ایران با ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی و تیم منتخب سبک شوتوکان JSKA یک مدال طلا، ۲ نقره و ۸ برنز در مسابقات بین المللی آذربایجان کسب کردند.
وی یادآور شد: پس از تیم ايران، تیم های آذربایجان و گرجستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
نخعی گفت: طاها بشاورد و محراب مددى، کاراته کاهای کرمانی که در قالب تيم ملى نونهالان در این رقابت ها حضور یافتند، موفق به كسب دو مقام ارزشمند شدند.

وی افزود: بر این اساس، طاها بشاورد مقام دوم كوميته انفرادى و محراب مددى مقام سوم كوميته تيمى را به خود اختصاص دادند.

نخعی تصریح کرد: محسن قلى زاده، از مربيان كاراته استان کرمان نيز به عنوان مربى بدنساز، تيم ملى نونهالان ایران را همراهى می كند.

انتهای پیام/ب

کاراته کاهای کرمانی و کسب دو مقام ارزشمند در باکو

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار