به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باوجود آن که روز گذشته اعلام شد کسانی که بسته حمایتی دریافت نکردهاند از امروز (دوشنبه یکم بهمن ماه) میتوانند از طریق سامانه *۴*۴# و شماره تماس ۱۴۲۰ پیگیر چرایی عدم دریافت بسته حمایتی باشند، این راههای ارتباطی همچنان غیرفعال هستند.
این در حالی است که روز شنبه رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان اجتماعی در گفتگو با رسانهها در خصوص نحوه پیگیری عدم واریز بسته حمایتی به حساب مشمولان گفته بود: این افراد میتوانند از روز دوشنبه اول بهمن با ارسال پیام به سامانه *۴*۴# وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند؛ همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تماس ۱۴۲۰ نیز از دوشنبه اول بهمن ماه آماده پاسخگویی به بیمهشدگان در مورد بسته حمایتی است.
بیشتر بخوانید: کارمندانی که هنوز موفق به دریافت سبد حمایتی نشدهاند، چه کار کنند؟
سازمان تأمین اجتماعی شب گذشته با صدور اطلاعیهای از برخی مشمولان دریافت بسته حمایتی که بسته به حساب آنها واریز نشده بود، عذرخواهی کرد و وعده پرداخت در روز دوشنبه را داد.
اما حالا با غیرفعال بودن راههای ارتباطی و سامانههای استعلامی، مشخص نیست تکلیف کسانی که بسته حمایتی دریافت نکردهاند چه میشود.
انتهای پیام/
خسته شدم از این همه بی عدالتی
با مهربانی تا آخر بخوانید لطفا
در بیمارستان بعثت همدان
بدترین نوع برخورد را با بیماران و ارباب رجوع دارند
ضعیف ترین کادر درمان در بیمارستان های دولتی همدان مشغول به کار هستند .
مهمترین مسئله در این گرانی و مشکلات شما اگر به هر دلیلی بیمارستان در اورژانس ویزیت نشدی آزمایش ، دارو و پاتولوژی و .... این خدمت ها به شما ارائه نمی شود و با جواب : این آزمایش ها این داروها رو نداریم مواجه میشویم .
پس از پافشاری که چرا یک نهاد دولتی امتنا می کند از انجام درمان بیمار ما کار بیرون را انجام نمی دهیم .
هیچ قانونی در این زمینه وجود ندارد و در نهایت بی اخلاقی و خامی و غیر حرفه ای این کار انجام می شود
تقاضا اکید دارم لطفا مدیریت بازرسی علوم پزشکی همدان (آقای جعفر برخوردار ) را تغییر دهید چون فرد شایسته این جایگاه نیستند و فردی ناپخته و بد اخلاق و نا لایق هستند ... همواره اگر به بیمارستان های دولتی همدان مراجعه کنید ضعیف ترین خدمات و بدترین نوع رفتار را شاهد خواهید بود.
و شکایت در بیمارستان و بازرسی راه به جایی جز سرپوش گذاشتن و دفاع بی منطق و توجیه بی ادله شنیده نخواهد شد.
مثلا شما مریض اورژانسی خیلی بدحال دارید و به پزشک اورژانیس مراجعه می کنید تا بیمار را ویزیت کنند و داروی مریض رو بگیری و پس از اون کارهای اداری یعنی پرداخت ویزیت پزشک اورژانس را انجام دهی می بینی که طی چند دقیقه پزشک محل خدمت خود را رها کرده و به پذیرش رفته و شماره بیمه و نام بیمار را بدهکار اعلام کرده .
یعنی باید بیمار بی حال و بد حال خود را ول کنی اول باید پول بدی تا دکتر اورژانس یک زمان ضرر نکنه 5 دقیقه دیر بشه .
اگر یک نظر سنجی واقعی از مراجعین مراکز درمانی دولتی استان همدان گرفته شود شاهد امار بالای نارضایتی خواهیم بود .
متاسفانه و متاسفانه
با سپاس
بی صبرانه شما سپاسگذاریم.
سرپرست خانوار هم هستم.
تا حالا کار نداشتم, بعد از مدتها یه کاری پیدا کردم.
اما هنوز سبد حمایتی دریافت نکردم.
یعنی ما بریم بمیریم؟!!!!
کسی توی این مملکت صدای ما رو نمیشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟