جوادیان گفت:احداث بوستان شهدای گمنام با اعتبار۱۵میلیارد ریال درحال انجام است که توافق شده کار‌های اجرایی توسط شهرداری انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم  با بیان اینکه در قالب احداث بوستان هزار هکتاری شهر قم، بوستان‌های شهدای گمنام، بوستان زائر و بوستان ظهور و باغ گیاه شناسی در حال احداث است،گفت: احداث بوستان شهدای گمنام با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز در حال انجام است که توافق شده کار‌های اجرایی توسط شهرداری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث و توسعه بوستان انتهای خیابان ظهور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز در مرحله خاکبرداری و خاکریزی است،تصریح کرد: کلیه عملیات‌های مربوط به فضای سبز انجام شده و پس از انتخاب پیمانکار اجرای معابر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه و احداث کمپ و بوستان زائر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار است،بیان کرد:کاشت درخت و لوله‌کشی کامل انجام شده و معابر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه پیگیری برای احداث باغ گیاه‌شناسی شهر با اعتبار ۵ میلیارد ریال نیز در حال انجام است،ادامه داد: طراحی پروژه به اتمام رسیده و در کمیته فنی تصویب شده و طراحی فاز دو و ابلاغ در مرحله انجام است. این پروژه علمی، تحقیقاتی، آموزشی و گردشگری است که در مساحتی بالغ بر ۱۶ هکتار سال آینده احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ح

عملیات اجرایی باغ گیاه شناسی قم سال آینده آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار