مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون دیدار کردند. در این دیدار فتاحی و ریاضی خواستار پیگیری میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019 میلادی از سوی فدراسیون کشتی شدند که مقرر شد علی رغم تمامی محدودیت ها و موانع پیش رو فدراسیون بار دیگر در این زمینه با اتحادیه جهانی کشتی مکاتبه و رایزنی کند.

همچنین مقرر شد با همکاری فدراسیون کشتی و مسئولان سیاسی و ورزشی خراسان رضوی رقابت های کشتی جام خراسان بزرگ که در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شده است به شکل مناسبی اردیبهشت ماه سال 98 در مشهد برگزار شود.

پیشنهاد میزبانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد در سال 2020 میلادی نیز از دیگر مذاکرات مطرح شده در این نشست بود که قرار شد پس از بررسی توسط طرفین در این مورد تصمیم گیری شود.

نکته جالب اینکه مشهدی ها در حالی همچنان به دنبال میزبانی جام جهانی کشتی آزاد هستند که مسئولان فدراسیون کشتی روسیه به صورت رسمی از 7 تیم برتر رقابت‌های جهانی مجارستان برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2019 دعوت کرده اند و به طور حتم این رقابت ها در یاکوتسک روسیه  برگزار خواهد شد.

بر این اساس کشور‌های روسیه، آمریکا، گرجستان، کوبا، ژاپن، ایران، مغولستان و ترکیه 8 تیم برتر مسابقات جهانی 2018 مجارستان در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در روسیه به میدان می‌روند.

پیش از این با تصمیم کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی قرار بود که رقابت‌های جام جهانی از این پس با حضور ۵ تیم برتر مسابقات جهانی و یک تیم منتخب از نفرات مطرح رقابت‌های جهانی که تیم‌های آن‌ها جزء 5 تیم برتر مسابقات جهانی قرار نگرفته اند، برگزار شود که به نظر می‌رسد، این تصمیم و برگزار نشدن جام جهانی در سال‌های المپیک، هنوز به تأئید هیئت رئیسه اتحادیه جهانی نرسیده است و پس از آن اجرایی می‌شود.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2019 ، روز‌های 25 و 26 اسفندماه سال جاری در شهر یاکوتسک روسیه به عنوان سردترین شهر جهان برگزار می‌شود و تیم زیر 23 سال (امید) به نمایندگی کشورمان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

لغو رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران

مسابقات قهرمانی آسیا، دومین رقابت مهم رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی


انتهای پیام/

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان خرسان رضوی با سرپرست فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار