مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، بر لزوم تقویت باور‌های دینی در جامعه تأکید کرد.

باور‌های دینی در جامعه تقویت شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ در نشست دبیران اقامه نماز و رابطان نماز جمعه ادارات استان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اقامه نماز را از وظایف و برکات حکومت اسلامی بیان کرد.

وی گفت: توسعه فرهنگ و معارف الهی و اسلامی از مهم‎ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است اما بایستی به موازات این توسعه، باور‌های دینی هم در جامعه تقویت شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: توجه به نماز و فرایض دینی از افتخارات میهن و نظام اسلامی است و ملت ایران بر اساس اعتقاد قلبی، اهتمام بالایی در این زمینه دارند.

وی به وظایف متولیان برگزاری و اقامه نماز هم اشاره کرد و افزود: نماز اول وقت باید مورد توجه همه افراد جامعه و همچنین مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باشد.

مرتضوی، برخی مشکلات کنونی جامعه را ناشی از برخی بی توجهی‎ها و کم کاری‌ها در حوزه معارف و تکالیف الهی، از جمله فریضه نماز بیان کرد و گفت: توجه ویژه مدیران و کارکنان ادارات در جامعه اسلامی به این موارد اساسی، حائز اهمیت است.

چهارمین نشست دبیران اقامه نماز و رابطان نماز جمعه دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال جاری،  در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

ساماندهی و ارزیابی وضعیت اقامه نماز در ادارات و شیوه نامه اجرایی ابلاغی معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور پیرامون این موضوع، از مباحث این نشست بود.

انتهای پیام/خ

نشست رابطان اقامه نماز ادارات چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار