سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: بیش از ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط پلیس این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ "رضا محمد رضایی" سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال سیگار قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان را دارند، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی و پیگیری خبر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی حسین آباد پس از تشکیل چند اکیپ گشت و کنترل نامحسوس، یکدستگاه پژو ۴۰۵ حامل سیگار قاچاق را شناسایی و توقیف که در بازرسی از خودر موفق به کشف ۱۶۰ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگارخارجی قاچاق شدند.

سرهنگ"محمد رضایی" ارزش محموله‌های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر به همراه خودرو و محموله مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت با بیان اینکه قاچاق برای شهرستان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی است، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری نمایند.
انتهای پیام /ی

کشف سیگار قاچاق در جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار