حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه امسال چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و برکات آن برای همگان نمود عینی دارد، تصریح کرد: مشابه دستاورد‌های نظام اسلامی در هیچ نظامی یافت نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امام جمعه خرم آباد، پیشرفت‌های ایران اسلامی را مهمترین دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران دانست  و گفت: این پیشرفت ها، آمریکا را به وحشت انداخته است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان، ایجاد جنگ روانی اقتصادی را روش دشمن برای برهم زدن اتحاد جامعه برشمرد و افزود: دشمن قصد دارد با ایجاد شایعات گمراه کننده، مردم ایران را از واقعیت دور کند، اما کور خوانده است چرا که مردم ایران همواره با هوشیاری خود ۴۰ سال است که نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کرده اند.

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه بر شناخت خادمان و خائنان به کشور و تمیز دادن آن‌ها از یکدیگر تاکید کرد و گفت: باید خائنان به نظام رسوا و خادمان به نظام تشویق شوند.

وی در ادامه به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) اشاره کرد و افزود: هیچ واقعه‌ای در تاریخ تلخ‌تر و جانسوز‌تر از شهادت حضرت زهراء (س) وجود ندارد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهراء (س) بعد از رحلت رسول خدا (ص) در دفاع از حق، ولایت و مبارزه با ظلم، همیشه پیش قدم بود، افزود: حضرت زهراء (س) الگوی مبارزه سیاسی در برابر ظلم و دفاع از حق و حقیقت است و تلاش این بانوی بزرگوار در جلوگیری از انحراف امت اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/د

وحشت آمریکا از پیشرفت های ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.