نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: فلسطین و غزه خط مقدم مسلمانان در برابر استعمارگران و دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه گفت: فلسطین و غزه خط مقدم مسلمانان در برابر استعمارگران و دشمنان اسلام است.

وی بااشاره به ۲۹ دی ماه، روز ملی غزه افزود: غزه نمادی از مظلومیت جامعه اسلامی و نماد مقاومت مسلمانان در برابر دشمنان است و روز غزه فرصتی برای رساندن فریاد حق طلبی مردم مظلوم آن به گوش جهانیان است.

امام جمعه بندرعباس گفت:جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رهنمود‌های اسلامی همواره پیگیر صلح عادلانه و دفاع از مظلومان در برابر ستم و زیاده خواهی‌های زورگویان از جمله حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز بااشاره به لزوم حمایت و هوشیاری مردم از جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه وفتنه‌های استعمارگران افزود:نباید با دام نزدن به شایعات و بزرگ جلوه دادن خطا‌های مسوولان بهانه دست دشمنان دهیم و با مسوولان خاطی از راه قانونی باید به شدت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان مهمترین وظیفه مسوولان را خدمت رسانی به جامعه و رفع مشکلات و نواقص عنوان کرد و خواستار همکاری مردم و مسوولان در جهت توسعه و تعالی همه جانبه کشور شد.
امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به جایگاه والا و فضایل اخلاقی حضرت صدیقه زهرا (س) سالروز شهادت این بانوی بزرگوار را به مسلمانان تسلیت گفت.

انتهای پیام/ر

 

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.