با پیگیری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و طی قول مدیرکل راه وشهرسازی و فرماندار کرمان، عملیات اجرایی زیرگذر باغ شاهزاده ماهان از اوایل سال آینده شروع شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهر ماهان گفت: مدتهاست که زیرگذر باغ شاهزاده به ماهان دغدغه اصلی مردم ماهان شده و نسبت به  اجرایی نشدن این پروژه با توجه به وعده‌های مسئولین گلایه‌مند و ناراحت هستند.

وی افزود: جهت بهره برداری و تکمیل این پروژه به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: طی قول فرماندار کرمان و مدیرکل راه و شهرسازی استان، مقرر گردید که با قرارگرفتن این پروژه در ردیف بودجه سال‌های متوالی آینده، عملیات اجرایی این پروژه از سال آینده آغاز گردد.

وی افزود: در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمان بهره برداری از این پروژه را با توجه به هزینه بالا، ۲ الی نهایت ۳ سال تخمین و بستگی به اعتبار در ردیف بودجه دانست که تمامی مسئولین ماهان تعهد داده که درطول ۲ الی ۳ سال از شروع تا پایان این پروژه گلایه‌ای نداشته باشند تا این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/ی

ساخت زیرگذر باغ شاهزاده ماهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار