استاندار خراسان رضوی گفت:از فرصت باقیمانده تا پایان دولت برای توسعه خراسان رضوی استفاده می کنم.

تصمیم بر تغییرات جدی در حوزه فرمانداران خراسان رضوی ندارمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار نمایندگان و مسئولان سبزوار در استاندار خراسان رضوی گفت: تصمیم بر تغییرات جدی در حوزه فرمانداران ندارم و فرصت باقیمانده تا پایان دولت برایم بسیار مغتنم و ارزشمند است و در نظر دارم از آن با بهره گیری از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی و همدلی که در استان وجود دارد، در راستای توسعه این خطه به بهترین شکل بهره گیرم.

وی با بیان این که فرمانداران و اجزاء مختلف باید فرمانداران و مسئولان توسعه باشند نه مسائل جاری، تصریح کرد: به گونه‌ای که این مدیران با شکل گیری مدل‌های اقتصادی باید به کارگزاران اقتصاد مقاومتی تبدیل شوند.

استاندار خراسان رضوی اقتصاد متوسط خراسان رضوی بسیار قوی دانست و گفت: این مهم خود حکایت از ظرفیت ارزشمند و توان اقتصاد خرد و متوسط این خطه دارد که البته باید به جایگاهی که شایسته این دیار خورشید به عنوان الگویی ملی است، ارتقا یابد.

رزم حسینی افزود: بر این اساس پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، تولیدی و اقتصادی و ظرفیت‌های هر منطقه مشخص و سرمایه گذاران توانمند نیز شناسایی شده اند و بدین منظور از فعالان اقتصادی متقاضی استقبال می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که سرمایه گذاران اهلیت، ظرفیت و توان آن را داشته باشند، با کمک و همراهی تمامی بخش‌ها اعم از نمایندگان، مردم و نهاد‌های حاکمیتی هر منطقه، مباحث برای توسعه و ارتقا موضوع مربوطه پیگیری می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ظرفیت خیرین توسعه در استان را قابل توجه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، توانمندسازی جوامع محلی خود مکمل دیگر این چرخه است که می‌توانند به توسعه این خطه کمک شاخصی داشته باشد.

رزم حسینی افزود: همچنین توان نماینده‌های استان در مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش موثری در همراهی و همدلی بین بخش‌های مختلف، تسهیل فرآیند‌ها و اصلاح قوانین حوزه اقتصادی ایفا کند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

مدیران استان باید به کارگزاران اقتصاد مقاومتی تبدیل شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.