استاندار خراسان رضوی گفت: باید به حوزه آموزش و پرورش نگاه توسعه‌ای و مبتنی بر سرمایه گذاری داشته باشیم.

نگاه به حوزه آموزش و پرورش باید مبتنی برسرمایه گذاری باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان گفت: حوزه آموزش و پرورش محل و مکان پایه‌ای برای آموزش و تربیت نسل آینده است و در واقع پرورنده نیروی انسانی و رکن اصلی توسعه همه جانبه کشور است از این رو باید به این حوزه به طور جدی پرداخت و در تقویت و توسعه آن کوشید.

وی افزود: فرهنگیان به عنوان قشر مورداعتماد جامعه جایگاه بالایی در نظر مردم ایران دارند و این موضوع برای آموزش و پرورش سرمایه‌ای مهم است وباید برای خدمت رسانی مطلوب به آن‌ها و ارتقاء سطح معیشت و منزلت این قشر تلاش بیشتری نمود.

رزم حسینی با بیان اینکه خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار زیادی در خود دارد، اظهار داشت: باید در وهله نخست همه تلاش کنیم با توسعه و توانمندسازی جوامع محلی در راستای رشد استان گام برداریم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم این مسیر توسعه‌ای تنها با ایجاد همدلی بین تمامی ارکان استان شکل خواهد گرفت.

وی رشد اقتصادی در استان را به عنوان یک اولویت مهم کاری خود خواند و افزود: به طور قطع توسعه اقتصاد در استان به رشد فعالیت‌هایی مانند آموزش و پرورش هم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام // ف. م
 


دیدار مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان با استاندار خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.