مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از افزایش کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی افزایش می‌یابدحجت الاسلام دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در حاشیه جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از افزایش کتابخانه‌های عمومی در مناطق با جمعیت بیش از ۳ هزار نفر در آینده خبر داد.

حجت الاسلام دانشی افزود: تلاش داریم با همت خیران و نها‌های غیر دولتی و نهاد کتابخانه به این مهم دست پیدا کنیم و امیدواریم در یکی دو سال آینده بتوانیم در یک نقطه از شهرستان کمیجان با جمعیت بالای بیش از ۳ هزار نفر کتابخانه جدید داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته کتابخانه جدید باید با مشارکت بخش غیردولتی و خیران با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی صورت بگیرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ادامه داد: در جلسه امروز انجمن کتابخانه‌ها گفتگو‌هایی شد و به تصویب رسید که انشالله هدف گذاری کنیم واقعا در طی یکی دو سال آینده یک کتابخانه به مجموعه کتابخانه شهرستان اضافه کنیم

وی بیان کرد: در سطح شهر ستان کمیجان ۵ کتابخانه در سطح شهر و روستا داریم که به حمدالله حدود بیش از ۳ هزار نفر عضو این کتابخانه هستند و خدمات حوزه کتاب و کتابخوانی را دریافت میکنند.

در جلسه انجمن کتابخانه‌های کمیجان وضعیت کتابخانه‌های این شهرستان از نظر تعداد کتاب و زیرساخت‌های لازم بررسی و بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جامعه تاکید شد.

انتهای پیام / ج

افزایش کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در مناطق با جمعیت بیش از ۳ هزار نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.