اراک؛

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در 31 استان کشور برگزار می‌شود این جشنواره 14 سال متوالی به صورت استانی و ملی و به همت وازرت ارشاد برگزار می‌شود.
کمالوندی افزود: به‌ منظور برگزاری جشنواره بین‌المللی کتابخوانی رضوی‌ و تشکیل دبیرخانه‌های استانی، مدیران کل کتابخانه‌های عمومی 31 استان کشور به عنوان دبیران استانی این جشنواره مشخص شده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در سراسر کشور 3000 کتابخانه عمومی وجود دارد که باتوجه به تشکیل اتاق فکر و تفکرات نوین، پیش‌بینی می‌شود که امسال تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره از 1500 به حدود 40 هزار نفر جهش داشته باشد.
مدیرکل کتابخانه‌های‌ عمومی استان مرکزی گفت : کتاب‌ اعترافات غلامان، دوست مهربان کبوترها و امام علی‌‌ابن موسی‌الرضا(ع) از جمله کتاب‌هایی است که برای این جشنواره انتخاب و معرفی شده و این مسابقه ویژه اعضای خانواده و اعضای کتابخانه‌ها است.
وی ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا 20 تیرماه بوده و فروش کتاب‌ها با 65 درصد تخفیف همراه است و این شرایط برای شرکت‌کنندگان فراهم شده تا بتوانند کتاب‌ها را از طریق سایت و کانال تلگرام دانلود کنند و نیز این امکان برای نابینایان و افراد کم سواد و بی‌سواد نیز وجود دارد که برای شرکت در مسابقات از فایل های صوتی استفاده کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، جشنواره ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.