هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی برگزار خواهد شد که پیکان تهران در دیداری حساس پذیرای تیم اردکان خواهد بود.

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، فردا (چهارشنبه) وارد هفته نوزدهم خود خواهد شد. هفته‌ای که در آن ۶ مسابقه در شهر‌های تهران (دو بازی)، تبریز، گنبد، مشهد و سیرجان برگزار خواهد شد.

حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران در خانه والیبال و بین ۲ تیم پیکان و خاتم اردکان برگزار خواهد شد. ۲ تیم پیکان و خاتم اردکان در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند و جدال این ۲ تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و برای جایگاه دومی شاهد نبردی حساس خواهیم بود.

دیدار ۲ تیم پیکان و خاتم اردکان را داوود نافعی قضاوت خواهد کرد و این بازی از ساعت ۱۶ به وقت ایران آغاز می‌شود.

در ادامه مسابقات هفته نوزدهم تیم شهروند اراک که هفته هجدهم را با یک پیروزی جنجالی مقابل تیم پیام خراسان پشت سر گذاشت، باید این هفته در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز برود. تبریزی‌ها در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب نکردند، اما در نیم فصل دوم این تیم توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و با چند پیروزی خوب مقابل حریفان خود را از انتهای جدول نجات داده و به رده دهم برسد. دیدار خانگی مقابل شهروند اراک برای این تیم از حساسیت زیادی برخوردار است و شاگردان بناکار به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستند تا ضمن تداوم روند خوب خود جایگاه‌شان را نیز در جدول مسابقات بهتر کنند.

تیم شهرداری گنبد در هفته‌های اخیر نتوانست خوب نتیجه بگیرد و بزرگترین ناکامی این تیم هفته گذشته و در دیدار مقابل تیم دورنا ارومیه که پیش از این هیچ پیروزی‌ای نداشت، رقم خورد. گنبدی‌ها حالا برای جبران ناکامی‌های هفته‌های قبل باید در دیداری حساس به مصاف سایپا بروند. سایپا نیز هفته هجدهم را با شکست مقابل پیکان پشت سر گذاشت و بدون شک مقابل گنبد به دنبال پیروزی است. هر چند این تیم در گنبد کار بسیار سختی دارد و در حضور تماشاگران گنبد به سختی می‌تواند از سد این تیم عبور کند. گنبدی‌ها در رده ششم جدول مسابقات قرار دارند و تیم سایپا هشتم جدول است.

تیم پیام خراسان که هنوز تکلیفش برای ماندن یا کناره گیری از تیم ملی مشخص نشده است، این هفته میزبان تیم شهرداری ارومیه است. شهرداری ارومیه در هفته‌های اخیر به نسبت نیم فصل نخست تیم بهتری شده است و این در حالی است که مشهدی‌های روند نزولی داشتند. دیدار دو تیم پیام مشهد و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

تیم عقاب تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال پذیرای تیم صدرنشین خواهد بود. ورامینی‌ها که همچنان یکه تاز مسابقات هستند و در صدر جدول قرار گرفته‌اند در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باید به مصاف تیم عقاب نهاجا بروند. ورامینی‌ها در دیدار رفت دو تیم ۳ بر یک به پیروزی رسیدند و در این بازی نیز به دنبال ادامه روند خوب خود و کسب پیروزی‌های بعدی هستند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد، هفته نوزدهم را باید در خانه و با پذیرایی از تیم کاله پشت سر بگذارد. آملی‌ها در رده چهارم قرار دارند و به دنبال بهبود جایگاه خود باید مقابل تیم فولاد سیرجان به پیروزی دست پیدا کنند. نبرد دو تیم کاله آمل و فولاد سیرجان ایرانیان در واقع جدال بین دو تیم چهارم و پنجم است و حساسیت خاص خود را دارد.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران

  • پیکان تهران – خاتم اردکان
  • شهرداری تبریز – شهروند اراک
  • شهرداری گنبد – سایپا تهران
  • پیام خراسان – شهرداری ارومیه
  • عقاب نهاجا – شهرداری ورامین
  • فولاد سیرجان ایرانیان – کاله مازندران

(تمامی مسابقات ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و تیم دورنا ارومیه در این هفته از مسابقات با قرعه استراحت روبه رو شده است)

انتهای پیام/

در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال چه خواهد گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار