مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای جانشینی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و فدراسیون والیبال یکی از مدیران این وزارتخانه را مدنظر دارند.

رونمایی از گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای جانشینی گرشاسبی و ضیاییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به قطعی شدن جدایی حمیدرضا گرشاسبی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار امروز (یک شنبه) این تیم مقابل سپاهان، در روز‌های آتی گزینه‌های زیادی در مورد جانشینی او مطرح شده است.

افرادی مانند ایرج عرب، حسین خبیری، افشین پیروانی، رضا درویش و حتی بهنام ابوالقاسم پور افرادی هستند که از آن‌ها به عنوان گزینه‌های جانشینی گرشاسبی یاد شده است و در این میان برخی منابع از شانس بیشتر عرب و خبیری که در حال حاضر معاون مالی- پشتیبانی و اجرایی سرخ پوشان پایتخت هستند برای تصدی پست سرپرستی باشگاه پرسپولیس خبر داده اند.

با این وجود شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان روی هیچ یک از این گزینه‌ها به عنوان گزینه اصلی جانشینی گرشاسبی نظر ندارد. طبق اطلاع برخی منابع شنیده می‌شود مسئولان وزارت ورزش به صورت جدی قصد دارند از احمد سعادتمند، مدیرکل دفترتوسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی این وزارت خانه برای جانشینی گرشاسبی استفاده کنند چراکه سعادتمند از مدیران مورد اعتماد مسعود سلطانی فر و محمدرضا داورزنی است.

از طرفی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال پس از استعفای احمد ضیایی، رئیس این فدراسیون از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده اند با لغو ابلاغ سرپرستی افشین داوری در این فدراسیون و رعایت ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره امور اجرایی فدراسیون را به نایب رئیس فدراسیون واگذار کند. به همین دلیل شنیده می‌شود وزارت ورزش در صورت فراهم نشدن شرایط حضور سعادتمند به جای گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس از این فرد در فدراسیون والیبال استفاده کنند.

حتی مباحثی درباره مدنظر قرار گرفتن سعادتمند برای فعالیت در بدنه مدیریتی فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش هم مطرح شده است.


بیشتر بخوانید:

گرشاسبی: عرب بهترین گزینه برای جایگزینی من است/ درباره جذب قوچان نژاد چیزی نمی گویم

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از مدیران بازنشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار