سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: اتفاق خوبی نیست که تیمی با ورود سرپرست یا کادرفنی خود بتواند نظر داوران را عوض کند.

خانلرخانی: نظر داوران نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشدپیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: دیدار برابر تیم دانشگاه آزاد حکم فینال را برای تیم ما داشت و برابر حریف سنتی و دیرینه مان مبارزه کردیم. متاسفانه با کمبود تکواندوکار مواجه بودیم و مهدی خدابخشی و پوریا عرفانیان ۲ مهره اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و خیلی شرایط ما سخت بود، اما خوشبختانه جوانانی هم که به آن‌ها میدان دادیم عالی کار کردند و توانستیم با امتیاز خارج شویم و حتی شایستگی این را داشتیم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به طور حتم یکی از همان تکواندوکاران جوان اگر دقت می‌کرد می‌توانستیم از سد تیم دانشگاه آزاد عبور کنیم و قهرمانی لیگ را با این برد مسجل می‌کردیم.

او درباره عملکرد داوران در این دیدار حساس: معتقدم که نباید سر و صدای بیرون شیاپ چانگ روی تصمیم گیری و عملکرد داور تاثیر گذار باشد. شهرداری تنها تیمی است که هیچ وقت سرپرست تیم برای اعتراض به داوری به سمت میز داوران نرفته است و حتی مربی تیم ما نزدیک میز ناظر نشده است و هیچ وقت کسی صحنه اعتراض کادر فنی یا سرپرست تیم ما را مقابل میز ناظر ندیده است و این اتفاق خوبی نیست که تیم دیگری با ورود سرپرست یا کادر فنی خود بتواند نظر داوران را عوض کند. به هر حال کمیته داوران زحمت کشیدند و توان شان در همین حد بود. ما راضی هستیم، اما قضاوت داوران می‌توانست از این بهتر باشد.

خانلرخانی تصریح کرد: در یکی دو صحنه به قضاوت و تصمیم داوران اعتراض کردم که به حق هم بود. ما بازی را باخته بودیم، اما آن‌ها هم اشتباهاتی داشتند که متاسفانه نپذیرفتند. ترجیح می‌دهم درباره داوری زیاد صحبت نکنم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین ادامه داد:این اتفاقات جذابیت‌های تکواندو است و باید تا روزآخر صبر کنیم که قهرمان لیگ مشخص شود. هر کسی که در سالن مسابقات حضور داشت بازی جذابی را بین تیم ما با دانشگاه آزاد مشاهده کرد. هر دو تیم جنگیدند و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

خانلرخانی درباره عملکرد شاگردان خود در دیدار با تیم دانشگاه آزاد عنوان کرد: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و با وجود اینکه جوان بودند برابر تیم دانشگاه عملکرد خوبی را ارائه کردند.

سرمربی تیم تیم تکواندو شهرداری ورامین درباره دیگر دیدار‌های این تیم د. ر. لیگ برتر عنوان کرد: تمام مسابقات مهم هستند و دیدار برابر تیم لوازم خانگی کن هم برای ما از اهمینت بالایی برخوردار است، اما تنش و هیجانی که در دیدار تیم ما برابر دانشگاه آزاد وجود دارد در دیگر دیدار‌ها نیست، اما نباید حریفان را دست کم گرفت چرا که ما نیاز به تفاضل امتیاز داریم تا بتوانیم قهرمانی لیگ را بدست آوریم.


بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی سابق تکواندو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کند

قنبری: رکورد خوبی در مسابقات آزاد کشوری تکواندو ثبت شد

عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره دیدار تیم تکواندو شهرداری ورامین برابر دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار