سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: رئیس کمیته داوران باید از قضاوت اشتباه داور‌ها درس بگیرد و تلاش کند که سطح آن‌ها را به حداقل‌های استاندارد دنیا نزدیک‌تر کند.

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیردسید نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش برابر تیم شهرداری ورامین بیان کرد: تیم شهرداری ورامین رقیب دیرینه ما است و سالیان سال است که با این تیم مسابقه می‌دهیم. دیدار ما برابر شهرداری در دور برگشت لیگ برتر با تساوی ۴ – ۴ به پایان رسید، اما ما باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم و اگر مطابق با معادلات ما پیش می‌رفت این دیدار ۶ بر ۲ به سود تیم ما تمام می‌شد.

او ادامه داد: مشکلات داوری و سیستم هوگو‌ها باعث شد که نتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم. متاسفانه در ۲ مبارزه که تیم ما می‌توانست ۱۰۰ در صد برنده باشد، داوری نقش اساسی در شکست تیم ما ایفا کرد و این اتفاق رخ نداد. امیدوارم که رئیس کمیته داوران از قضاوت اشتباه داور‌ها درس بگیرد و تلاش کند که داوران تکواندو را به حداقل‌های استاندارد دنیا نزدیک‌تر کند.

خلیفه عنوان کرد: داوران در سطح مسابقات ما و لیگ برتر نبودند و تعدادی از آن‌ها برای قضاوت بسیار ضعیف هستتند و از طرفی وقتی سیستم هوگو‌ها مشکل داشته باشد دست داوران بسته می‌شود و ضریب خطا آن‌ها افزایش می‌یابد.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد بیان کرد: دیدار حساس بعدی تیم ما مقابل یم لوازم خانگی کن است و اگر بوانیم از سد این تیم عبور کنیم می‌توانیم جایگاه دومی جدول را کسب کنیم. امیدوارم در هفته‌های آینده روند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشد و نتایج بهتری رقم بخورد.


بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی سابق تکواندو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کند

قنبری: رکورد خوبی در مسابقات آزاد کشوری تکواندو ثبت شد

عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است


انتهای پیام/

اظهارات خلیفه درباره دیدار تیم تکواندو دانشگاه آزاد برابر شهرداری ورامین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار