باند چهار نفره سارقان طلا از منازل در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان ۴۰ میلیارد ریالی در دام پلیس بوشهر افتادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل در شهر بوشهر کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

سردار خلیل واعظی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی هویت یکی از سارقان به نام «ع. ه» در یکی از مراکز استان‌های همسایه شناسایی و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

وی بیان کرد: این باند سرقت که غیربومی هستند، در روز‌های خاصی از هفته با خودرو‌های مختلف وارد شهر بوشهر می‌شدند و به سرقت طلا از منازل دست می‌زدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: کارآگاهان پلیس در ادامه فعالیت خود، توانستند سه نفر دیگر از اعضا باند را در استان همسایه شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل کنند که یکی از دستگیرشدگان، سردسته آن‌هاست به نام «ع. الف» که برای شناخته نشدن پاتوق‌های متعددی را برای زمان‌های کوتاه در جا‌های مختلف انتخاب می‌کرد.

سردار واعظی گفت: افراد دستگیر شده تا کنون به ۲۴ فقره سرقت طلا از منازل به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

وی یادآور شد:این سارقان در یک فقره سرقت یک حلقه انگشتر و یک ساعت مچی به ارزش ۶ میلیارد ریال را به سرقت برده بودند که اموال سرقت شده کشف و به مالباخته تحویل شد.

انتهای پیام/ک

سارقان طلا دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت طلا ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.