فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات هماهنگ پلیسی دیشب گروه سه نفره سارقان طلا از منازل در شهر گناوه دستگیر شدند و بیش از ده میلیارد ریال طلا از آنان کشف شد.

دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلا درگناوهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل در شهر گناوه طرح ویژه پلیس آگاهی شهرستان با همکاری یگان امداد و کلانتری‌ها اجرا شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی و اطلاعاتی و حضور میدانی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در صحنه‌های سرقت، مستنداتی از سارقان شبانه طلا‌ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: بر همین اساس دیشب یکی از واحد‌های پلیس به یک دستگاه خودرو مظنون شدند که راننده آن دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار واعظی گفت: با اعتراف این فرد، دو نفر دیگر از همدستانش نیز بلافاصله پس از سرقت یک واحد مسکونی دستگیرشدند.

وی با بیان اینکه سارقان ساکن دو استان همسایه هستند، تصریح کرد: این افراد سوژه‌های سرقت خود را از واحد‌های مسکونی گرانقیمت و خالی انتخاب می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: سارقان دیشب با سرقت از سه منزل مسکونی بیش از ۱۰ میلیارد ریال طلا، دلار و درهم به سرقت برده بودند که همه اموال سرقت شده کشف و به صاحبان آن برگردانده شد.

سردار واعظی یادآور شد: احتمال اینکه افراد این باند سرقت‌های بیشتری در شهرستان و یا استان انجام داده باشند وجود دارد و به همین منظور تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی گناوه در حال انجام است.

وی با قدردانی از مشارکت فعال شهروندان در تامین امنیت، از آنان خواست هر مورد مشکوکی را با شماره تلفن ۱۱۰، به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

سارقان طلا در دام پلیس افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.