مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی گفت:۶۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،حسینی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های تسهیلات اشتغال روستایی  روستای بجد در جمع خبرنگاران گفت:از ابتدای سال جاری ۶۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

وی افزود:تسهیلات اشتغال فراگیر ۱۱ میلیارد تومان و تسهیلات اشتغال نهادهای حمایتی بیش از ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

حسینی گفت :تسهیلات اشتغال نهادهای حمایتی که بهزیستی متولی آن است نیز از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی خراسان‌جنوبی نیز از ابتدای سال هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و تسهیلات صندوق توسعه ملی ۹۰ میلیارد تومان و تسهیلات مستقیم بانک‌ها به بخش‌های مختلف اقتصادی نیز ۲۶۲ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: مجموع تسهیلات استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

حسینی افزود: تسهیلات رونق تولید و مستقیم پرداخت شده به واحدهای تولیدی نیز ۱۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه  ۱۶۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در خراسان‌جنوبی پرداخت شده است، گفت: جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/غ

افزایش ۲۰ درصدی جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.