به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،رجبی مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت:مرکزی به نام مرکز سامد داریم که وابسته به استانداری و مدیریت عملکرد است.
وی افزود: در ماه حداقل ۲ یا ۳ نفر از مدیران را دعوت میکنیم تا به تماسهای مردمی که در سطح استان با تلفن ۱۱۱ برقرار می شود پاسخ دهند.
رجبی گفت:روزانه به صورت فعال از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ پاسخگویی به کاربران را انجام میدهیم و افراد باید عصرها از ساعاتی که ۱۱۱ اعلام میکند موارد را در صندوق الکترونیکی ثبت و جویای خواسته های خود باشند.
مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی افزود:در این سامانه مردم به طور مستقیم درخواستها، و شکایات خود نسبت به دستگاههای اجرایی را مطرح میکنند.
وی گفت: تماس ها را طی یک فرصت زمانی در سامانه ثبت میکنیم و به صورت الکترونیکی به دستگاه مربوطه ارجاع میدهیم و دستگاه مربوطه ظرف ۱۵ روز موضوع را بررسی میکند و جواب را به مرکز اطلاع میدهد.
رجبی افزود: این موضوع به عنوان ثبت در سامانه ۱۱۱ مشخص است به صورتی که کدشناسایی به طرف تماس گیرنده داده شده و مردم هرگاه تماس بگیرند میتوانند براساس کد شناسایی که دارند از پیگیریها و نتایجی که برای کار آنها صورت گرفته است مطلع شوند.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد:این مرکز از سال ۹۰ فعال شده است و از ابتدای سال تعداد ۲۰ برنامه ارتباط مستقیم با مردم را برقرار کردیم.
وی بیان کرد: اکثر تماسها در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری، مشکلات شخصی در رابطه با مسائل شهرداریها و نیازها است.
رجبی با بیان اینکه اطلاعات را علاوه بر اینکه در سامانه مربوط ثبت میکنیم به واحد بازرسی نیز ارجاع میدهیم،گفت: واحد بازرسی به صورت محسوس و غیر محسوس این موارد را بررسی و به صورت مکتوب یا شفاهی اعلام میکند.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۴۶ مورد تماس داشتیم.
وی گفت:تعداد ۲ هزار و ۲۶۲ مورد تماس ثبت شده داشتیم که نتایج را به افراد در استان اعلام کردیم.
انتهای پیام/غ