فردی که سال ۸۵ با کمک ۱۰ میلیون تومانی ستاد دیه کرمان مبلغ دیه‌اش پرداخت شده بود، ۱۴ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به نقل از ستاد دیه استان کرمان، دوازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان رفسنجان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، یک نفر از افرادی که سال‌ها قبل با کمک ستاد دیه مبلغ مورد نظر دیه‌اش پرداخت شده بود با خرید یک تابلو به ارزش ۱۴ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کرد تا کسانی که مانند او گرفتار شدند، بتوانند رهایی یابند.

حسین فرد آزاد شده از زندان با بیان اینکه سال ۸۵ یک باب مغازه در سرچشمه داشتم که سیلندر گاز مغازه منفجر شد و در این حادثه یک نفر فوت کرد، گفت: در این حادثه محکوم به پرداخت دیه شدم و ستاد دیه استان کرمان ۱۰ میلیون تومان به من کمک کرد و منتظر بودم جبران کنم که گلریزان شد و از من دعوت شد.

وی با بیان اینکه زمانی که دعوتنامه برای من آمد به این نتیجه رسیدم که زمان جبران است و باید دینم را به ستاد دیه ادا کنم، افزود: مبالغ هر چقدر جزئی باشند روی هم که جمع شوند، می‌توانند افراد زیادی را از بند نجات دهند.
انتهای پیام/ی

آزادی زندانیان نیازمند در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار