مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: استان سمنان از نظر ضریب نفوذ همراه اول رتبه دوم کشور و از نظر ضریب نفوذ تلفن ثابت رتبه سوم کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مسعود میررضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نهمین جلسه شورای مدیران ICT استان  گفت:  استان سمنان دارای جایگاهی مطلوبی از نظر شاخص‌های توسعه ارتباطات وفناوری اطلاعات است.

وی با اشاره به جایگاه استراتزیک استان سمنان از نظر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سمنان یکی از بهترین زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات را داشته و به دنبال توسعه این زیرساخت‌ها در استان هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به رتبه دوم استان در زمینه شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سمنان بعد از پایتخت دومین استان کشور از نظر زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات است.

میررضایی تصریح کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های ارتباطاتی موجود در استان این استان می‌تواند به عنوان معین پایتخت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عمل کند.

وی از دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان سمنان خواست تا برای ارتقای شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان تلاش کنند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اذعان به اینکه استان سمنان می‌تواند عنوان معین پایتخت در حوزه ارتباطات و فناوئری اطلاعات عمل کند افزود: توسعه و به روز‌رسانی شاخص‌های ارتباطات و فناوری استان سمنان نه تنها زمینه رشد توسعه استان سمنان بلکه سبب ارتقای آن در کشور نیز می‌شود.

میررضایی با اشاره به برخی شاخص‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در شاخص idi استان‌ها گفت: ضریب نفوذ خانوار‌های دارای دسترسی به تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت و رادیو و تلویزیون برخی از این شاخص‌ها است که استان سمنان از این نظر دارای جایگاه مطلوبی است.

انتهای پیام / گ

شاخص‌های ارتباطات و فناوری استان سمنان توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار