معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات ارتباطی پایدار و برپایی چتر اینترنت در مناطق پرتردد استان سمنان در نوروز ۹۸ انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرتضی مثبت‌شاهجوئی معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: مخابرات استان سمنان آمادگی دارد تا چتر اینترنت را در مسیر مسافران و زائران حرم رضوی به مناسبت ایام نوروز برقرار کند.

وی افزود: با توجه به افزایش مسافرت‌های نوروزی و افزایش حجم ترافیک ارتباطی در روز‌های آغازین سال جدید و استفاده چند برابری مردم از وسایل ارتباطی مانند اینترنت، موبایل و تلفن، مخابرات منطقه سمنان آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مسافران عبوری از این استان را در این ایام دارد.

معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان با اعلام آمادگی این مجموعه در برپایی چتر اینترنت در توقفگاه‌های پرجمعیت استان سمنان عنوان داشت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و حجم بالای مسافرت‌های نوروزی در محور‌های ارتباطی استان سمنان، مخابرات منطقه سمنان با هدف رفاه حال مسافران و زائران نوروزی، تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی با کیفیت و پایدار انجام می‌دهد.

مثبت‌شاهجوئی با اشاره به وضعیت ارتباطاتی استان سمنان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام جاده‌های اصلی و فرعی و مسیر ریلی استان سمنان دارای پوشش ۱۰۰ درصدی تلفن همراه بوده و تمام شهر‌های این استان نیز تحت پوشش نسل ۴ (۴G) تلفن همراه است.

وی اظهار داشت: ۶۰ درصد محور اصلی استان سمنان نیز زیر پوشش نسل ۳ و ۴ (۳G و ۴G) تلفن همراه می‌باشد.

انتهای پیام / م

جاده‌های اصلی و فرعی و مسیر ریلی استان سمنان دارای پوشش ۱۰۰ درصدی تلفن همراه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.