مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: یکی از موانع جذب گردشگر و صنعت توریسم در استان سمنان مشکلات ارتباطی در مناطق گردشگری به ویژه نقاط دورافتاده است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مسعود میررضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در هفتمین جلسه شورای مدیران ICT استان گفت: تپه‌های مریخی دامغان در ناسا به عنوان پارک گردشگری فضایی به ثبت رسیده است و این منطقه گردشگری از نظر فضانوردان روسی و اوکراینی شبیه‌ترین نقطه زمین به مریخ است و این مهم سبب شده تا این منطقه به عنوان یک نقطه گردشگری به ثبت برسد.

وی افزود: یکی از موانع جذب گردشگر و صنعت توریسم در استان سمنان مشکلات ارتباطی در مناطق گردشگری به ویژه نقاط دورافتاده است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

میررضایی تصریح کرد: همچنین ایجاد ارتباط سیار در تپه‌های مریخی دامغان امری ضروری بوده و باید مشکل موجود در زمینه ارتباطات سیار این منطقه از سوی شرکت مخابرات استان برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان عنوان داشت: وزارت ارتباطات اپراتورها را مکلف به ایجاد رومینگ در مناطق دورافتاده و روستاهای دوردست کرده است از شرکت مخابرات استان سمنان خواست تا به تعهدات خود در زمینه پوشش دهی روستاها ورومینگ فعلی آنتن‌ها عمل کند.

انتهای پیام / گ

زیرساختهای ارتباطی درنقاط گردشگری استان سمنان فراهم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.