معاون تبلیغات لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلّغ دینی ویژه دهه فجر به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، گفتمان‌های انقلابی و ... از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمدرضا غلامی،معاون تبلیغات لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلّغ دینی ویژه دهه فجر به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، گفتمان‌های انقلابی و ... از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر است.
 احمدرضا غلامی، در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی در دهه فجر، گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی مسئولیت کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های مذهبی دهه فجر را دارد و در بعضی دیگر از کمیته‌ها از جمله کمیته مساجد دهه فجر عضو است.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام دهه فجر و این‌که برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید فاطمی باشد، افزود: در این ایام اعزام مبلّغ دینی به مناطق مختلف استان از جمله مساجد، حسینیه‌ها، روستاها، دانشگاه‌ها و مدارس را داریم.


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلّغ طی دهه فجر به مناطق مختلف استان با هدف اجرای ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.


وی برگزاری محافل انس با قرآن، بیان فضائل حضرت فاطمه‌زهرا (س)، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، تجهیز کتابخانه‌های شبستان مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری گفتمان‌های انقلابی و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام در چهل سالگی انقلاب را از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/ب

۴۰۰ مبلّغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.