رئیس اداره صمت بروجرد گفت: ۸ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دهه فجر در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری ۸ واحد تولیدی در دهه فجر در بروجرد به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی شاهرودی  اظهار داشت: هشت طرح به مناسبت دهه فجر در شهرستان بروجرد افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای ۴۲ نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: یکی از این طرح ها واحد تفلون سازی است که برای راه‌اندازی این واحد ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و این واحد سالانه ۲۲۵ تن انواع محصولات تفلونی را وارد بازار می‌کند و اشتغال برای پنج نفر فراهم کرده است.

رئیس اداره صمت بروجرد عنوان کرد: صنایع غذایی دشت سیلاخور (بسته‌بندی نمک) با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۷۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی چهار نفر، اشتران کابل (سیم مسی) با هزینه ۳۵۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی پنج نفر و واحد تولیدی سود سوزآور بااعتبار یک میلیارد تومان با اشتغال‌زایی پنج نفر در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در این ایام کارگاه تولیدی تارت با هزینه ۶۶۵ میلیون تومان و اشتغال‌زایی ۱۱ نفر، صنایع غذایی افق طراوت (ترشک و لواشک) بااعتبار ۴۵۵ میلیون تومان با اشتغال‌زایی هفت نفر، واحد تولیدی درب اتوماتیک بااعتبار ۱۳۶ میلیون تومان و اشتغال‌زایی پنج نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شاهرودی تصریح کرد: درمجموع در دهه فجر هشت طرح  با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و اشتغال‌زایی ۴۲ نفر بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

۸ واحد تولیدی در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

برچسب ها: بهزیستی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار