مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: در دهه مبارک فجر شش پروژه که شامل سه طرح گلخانه، دو طرح آبیاری کم فشار و یک طرح بسته بندی و درجه بندی مرکبات، به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ کریم زاده ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: دو طرح آبیاری کم فشار در سطوح ۲۵ و ۳۳ هکتار با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳ میلیارد ریال که ۲۶۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر با تاکید بر توسعه گلخانه ها، افزود: در این راستا سه گلخانه با هزینه کرد ۳۷.۵ میلیارد ریال در مجتمع گلخانه‌ای روداب، هرکدام به سطح ۵۰۰۰ مترمربع و ظرفیت تولید ۱۰۰ تن دراین هفته به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این گلخانه‌ها ۱۲ نفر در این گلخانه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

کریم زاده با اشاره به اینکه ورود صنایع تبدیلی و تکمیلی به بخش مرکبات سبب جلوگیری از ضایعات می‌شود، بیان داشت: در این راستا یک واحد بسته بندی و درجه بندی مرکبات با ظرفیت ۳ هزار تن و هزینه کرد ۵۴۰ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌گردد که این امر موجب اشتغال ۶ نفر فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ی

افتتاح طرح های کشاورزی در نرماشیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار