قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از راه اندازی شهرک سلامت در دو فاز در دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مسعود باغ فلکی قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه   بابیان اینکه ایده راه اندازی شهرک سلامت در کرمانشاه از یک سال و نیم پیش در دانشگاه آزاد اسلامی استان شکل گرفت، اظهارکرد: برای اجرایی شدن این پروژه نیاز به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت داریم.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بابیان اینکه این شهرک در دو فاز راه اندازی خواهد شد، عنوان کرد: فاز اول شهرک سلامت  کلینک فوق تخصصی در دانشگاه آزاد کرمانشاه - شهرک باغ نی و فاز دوم نیز در مجموعه دانشگاه آزاد واقع در شهرک متخصصین راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: قرار است تیمی از پزشکانی که بیمارستان نمازی شیراز را راه اندازی کرده اند، در راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه نیز مشارکت داشته باشند که تاکنون هم رایزنی‌هایی را با نماینده آنها داشته ایم پیش بینی می کنیم اواخر سال 98 شاهد استارت راه اندازی طرح باشیم و طبق برنامه ریزی ها، راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه در سال 1404 به اتمام خواهد رسید.

وی مهمترین هدف از راه اندازی این شهرک را توجه به مقوله توریسم درمانی در استان دانست و گفت: در نظر داریم با راه اندازی این شهرک یکی از رشته های پزشکی را در کرمانشاه برجسته کرده و استان را به قطب آن رشته تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ز

راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.