نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت : بیمارستان ۸۱ تختخوابی در منطقه سرپل ذهاب با کمک خیران ساخته می‌شود.

بیمارستان ۸۱ تختخوابی در منطقه سرپل ذهاببه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طیب قدیمی نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بااشاره به اینکه ساخت بیمارستان در مرحله ستون‌گذاری بوده و با سرعت خیلی خوبی همه اقدامات لازم در حال انجام است گفت : با موافقت مجمع خیرین حوزه سلامت تعداد تخت‌های این بیمارستان با نقشه جدید از ۵۰ تخت خواب به ۸۱ تخت افزایش پیدا کرد.

نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت : بر اثر وقوع زلزله ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در خانه‌های بهداشت در کانکس‌هایی به صورت موقت به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارائه می‌شد که امروزه از میان ۴۵ خانه بهداشتی سطح استان کار ساخت ۳۰ خانه بهداشت به پایان رسیده است و خدمات حوزه سلامت از کانکس‌ها به مکان‌های دائمی منتقل شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار ساخت ۱۵ خانه بهداشت دیگر تا پایان امسال به پایان می‌رسد و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به این مکان منتقل می‌شود.

به گفته وی اکنون وضعیت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با وجود شروع فصل سرما و بارندگی مناسب ارزیابی شده است و همه مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های سلامت در حال خدمات رسانی بهداشتی درمانی بدون هیچگونه مشکلی به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و به خصوص شهر سر پل ذهاب هستند .

 

 

انتهای پیام/د

موافقت مجمع خیرین حوزه سلامت در افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان

 

برچسب ها: مرز ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.