ساماندهی ۳۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در سنقرو کلیایی

سرپرست اداره صمت شهرستان سنقر و کلیایی از شناسایی و ساماندهی ۳۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب و صدور اخطار پلمپ برای مغازه‌ها خبر داد.

ساماندهی ۳۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در سنقرو کلیاییبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مسعود امیری سرپرست اداره صمت شهرستان سنقر و کلیایی،  با اشاره به اقدامات انجام شده در  آذرماه ۹۷ گفت: ۳۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب و صدور اخطار پلمپ برای مغازه‌ها شناسایی شدند.

وی گفت:حضور در جلسات و ملاقات‌های عمومی با شهروندان در روز‌های دوشنبه هر هفته در سالن جلسات فرمانداری و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها، مطالبات و پرسش‌های شهروندان صورت گرفته است.

 وی از صدور پروانه کسب برای ۳۷ نفر از متقاضیان در رسته‌های صنفی توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان خبر دادو گفت: ۱۵ بازدید دوره‌ای از سطح کارگاه‌های تولید فرش دست‌باف شهری و روستایی انجام شده است.

 وی با اشاره به شناسایی و صدور کارت قالی‌بافی برای تعداد ۲۲۲ نفر از متقاضیان فرش دست‌باف گفت: در این مدت شناسایی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به تعداد ۱۸۳ نفر از بافندگان فرش دست‌باف، جمعاً به مبلغ ۱۸۳۰۰۰۰۰ ریال صورت گرفت.

 وی افزود:  تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد ۲ نفر از بافندگان فرش دست‌باف جمعاً به مبلغ ۲۰۰۰ میلیون ریال اعطا شد .
 وی با اشاراه به بازرسی از واحد‌های صنفی به تعداد ۴۵۰ واحد گفت: پرونده‌های تخلفات صنفی و ارسال به تعزیرات حکومتی به تعداد ۴۵ فقره و جمعاً به ارزش ۱۱۶۷۵۲۱۲۲۰ ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/ز


  تسهیلات مشاغل خانگی به  بافندگان فرش دست‌باف

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.