سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به بررسی با ارزش‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

با ارزش ترین بازیکنان جام ملتهای آسیا مشخص شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به بررسی با ارزش‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پرداخته است و در این گزارش نام ۲ ملی پوش کشورمان نیز به چم می‌خورد. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش ۲ لژیونر فوتبال کشورمان که در لیگ کشور‌های روسیه و انگلیس فوتبال بازی می‌کنند به ترتیب با ۹.۵ و ۱۸ میلیون یورو، چهارمین و دومین بازیکنان با ارزش حاضر در جام ملت‌ها هستند.

سایت فاکس اسپورت آسیا در مورد سردار آزمون نوشت: آزمون در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جزو بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بود و در نیم فصل لیگ کشور روسیه جزو بهترین بازیکنان تیم روبین کازان و نامزد بهترین بازیکن نیم فصل لیگ روسیه بود.

فاکس اسپورت در مورد علیرضا جهانبخش نوشت: جهانبخش همراه با تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشت و بعد از این مسابقات به لیگ برتر انگلیس و تیم برایتون پیوست و این موضوع باعث بالا رفتن ارزش او شد.

سون هیونگ مین بازیکن تیم ملی کره جنوبی و تیم تاتنهام انگلیس با ۵۰ میلیون یورو با ارزش‌ترین بازیکن حاضر در این تورنمنت است و یوشینوری موتو بازیکن تیم ملی ژاپن با ۱۰ میلیون یورو سومین و مت رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا با ۸ میلیون یورو پنجمین بازیکن با ارزش این جام هستند.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام اعلام شد

گزارش لحظه به لحظه/ تیم ملی فوتبال ایران صفر - ویتنام صفر

حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام


انتهای پیام/

جهانبخش و آزمون در بین با ارزش ترین بازیکنان جام ملتهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار