کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدارش نمایش بی نظیری داشت و در اکثر پست‌ها بازیکنان بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش گذاشتند.

بيژن ذوالفقارنسب پيشكسوت فوتبال كشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل تیم ملی یمن اظهار کرد: تیم ملی در اولین دیدارش نمایش بی نظیری داشت و در اکثر پست‌ها بازیکنان بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش گذاشتند و خط و نشان خوبی را برای سایر تیم‌های مدعی درجام ملت‌ها کشیدند.

او در ادامه افزود: به نظرم در خط دفاع مرتضی پورعلی گنجی، در میانه میدان اشکان دژاگه، در خط حمله مهدی طارمی و مهدی ترابی نسبت به دیگر بازیکنان عملکرد بهتری داشتند و ستاره‌های تیم ملی در دیدار برابر یمن بودند، اما همان طور که گفتم در کل همه‌ی بازیکنان نمایش خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان کم کار‌ترین بازیکن در زمین بازی بود و این برتری مطلق تیم کشورمان برابر یمن را نشان می‌داد. در این گروه فقط تیم عراق می‌تواند، بازیکنان تیم ملی را به زحمت بی اندازد و به نظرم در مقابل تیم ملی فوتبال ویتنام هم، نتیجه‌ای مانند این دیدار کسب می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازی خشن بازیکنان در این دیدار افزود: در بازی‌های نخست به دلیل فشاری که بر روی بازیکنان است باعث خواهد شد که آن‌ها احتیاط کمتری را به خرج دهند. در نیمه نخست بازیکنان ایران و در نیمه‌ی دوم بازیکنان یمنی خطا‌های بیشتری را انجام دادند، ولی در کل بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم.

ذوالفقار نسب در پایان تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و به امید خدا به عنوان تیم نخست از این گروه بالا خواهد آمد و اگر بازیکنان تیم ملی در بازی‌هایی که پیش رو داریم همانند این دیدار بازی کنند بدون شک می‌توانیم عنوان قهرمانی را پس از سال‌ها برای ایران به ارمغان بیاوریم.


بيشتر بخوانيد:

فغانی: تیم ملی فوتبال کشورمان گام اول را بسیار محکم برداشت

تیم ملی ایران ۵ - یمن صفر/ خط و نشان آتشبار‌های پارسی برای بزرگان قاره کهن + تصاویر، فیلم و حاشیه‌ها

خطیبی: تیم ملی شخصیت قهرمانی در آسیا را دارد/ شکست برابر کره جنوبی تلخ بود


انتهای پيام/

اظهارات كارشناس فوتبال كشورمان درباره بازی تيم ملی مقابل يمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار