مربی خارجی تیم ملی فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم جایگاهی محکم در مرحله گروهی برای فوتبالدوستان ایرانی بنا کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: در ابتدا خوشحال هستم که مصدومی نداریم به همین علت بازیکنان را به ۲ گروه تقسیم کردیم که یک گروه ریکاوری می‌کند و گروه دیگر تمرینات آماده سازی را انجام می‌دهند. به هر حال بازی اول با یمن با یک پیروزی پرگل پشت سر گذاشتیم و اکنون تمرکز خود را برای بازی با ویتنام گذاشتیم.

ملی پوشان با برد برابر یمن مغرور نمی شوند 

او درباره اینکه بازیکنان تیم ملی از پیروزی برابر یمن مغرور نمی‌شوند، گفت: به طور حتم بازیکنان مغرور نمی‌شوند و  سال قبل هم با این بازیکنان کار کردیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم و می‌دانیم که چنین تفکری ندارند. همچنین بازی بعدی با تیم ویتنام سخت خواهد بود. ویتنام تیم خوبی است و بازی‌های این تیم در سوزوکی کاپ مشاهده کردیم و در این رقابت ها قهرمان شدند. 

مرحله گروهی جام ملتهای آسیا ستون خانه ماست 

کروز درباره اینکه رسانه‌های خارجی تیم ملی ایران را مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌دانند، گفت: به نظرم در حال حاضر زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم چرا که شما نمی‌توانید ساخت یک خانه را از سقف آغاز کنید و باید ستون‌های آن را بسازید. همچنین  بازی‌های گروهی ستون‌های خانه ماست. اکنون به بازی ویتنام و بعد از آن به دیدار عراق فکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم خانه‌ای محکم در مرحله گروهی برای مردم ایران بنا کنیم.

اگر در پاس های نهایی دقت می کردیم چه نتیجه ای رقم می خورد؟

اوسیانو درباره ضعف بازیکنان در دادن پاس‌های نهایی به یکدیگر بیان کرد: من این سوال شما را با یک لبخند جواب می‌دهم. ما ۵ بر صفر یمن را شکست دادیم و فکر کنید اگر در دادن پاس‌های نهایی دقیق‌تر بودیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟ البته می‌دانیم که نقاط ضعفی داریم و در هیچ بازی نمی‌توانیم صددرصد عالی باشیم  و امروز روی نقاطی که باید پیشرفت کنیم کار می‌کنیم. تلاش ما ادامه پیدا می‌کند تا بهتر شویم.

او درباره استفاده تیم‌ملی از ضربات ایستگاهی و محک نخوردن خط دفاع و دروازه تیم‌ملی مقابل یمن اظهار کرد: همانند همه تیم‌های ملی دیگر، ضربات ایستگاهی برای ما مهم است و روی آن کار کردیم و عملکرد خوبی برابر یمن داشتیم.  به طور حتم ما برای همه شرایط آماده هستیم و به خوبی  می‌دانیم که نوع بازی‌مان با جام جهانی فرق دارد، اما در خط دفاع و دروازه آماده هستیم.


بیشتربخوانید: 

برانکو: لیست بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ تیم ملی ایران باید به فینال جام ملت‌های آسیا برسد

فغانی: تیم ملی فوتبال کشورمان گام اول را بسیار محکم برداشت

تیم ملی ایران ۵ - یمن صفر/ خط و نشان آتشبار‌های پارسی برای بزرگان قاره کهن + تصاویر، فیلم و حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار