دورازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بهترین بازیکن ما در جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران است و اولویتمان موفقیت تیم ملی است.

بیرانوند:بهترین بازیکنمان تیم ملی فوتبال ایران است/یمن در دقایق ابتدایی دیدار اردن را الگوی خود قرار داده بودبه گزارش خبرنگار اعزامی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین ریکاوری پس از دیدار برابر یمن گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر یمن را به مردم کشورمان تبریک می گویم. ما توانستیم قدم اول را در جام ملت های آسیا محکم برداریم و همچنین امیدواریم تا این نتایج را در ادامه نیز تکرار کنیم.

کلین شیت من به عملکرد کل تیم بستگی داشت

بیرانوند درباره بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار برابر تیم ملی فوتبال یمن گفت: کلین شیت من به عملکرد کل تیم بستگی دارد. اگر قصد امتیازگیری در دیدار ها را داشته باشیم پس باید دروازه مان بسته نگه داشته شود. در دیدار برابر تیم ملی فوتبال یمن تواستیم 5 گل را به ثمر برسانیم اما احتمال دریافت گل نیز از سوی ما وجود داشت. در 15 دقیقه ابتدایی دیدار هم شاهد آن بودیم که تحت فشار حملات تیم فوتبال یمن بودیم با این حال اما گل نخوریم که این موضوع به عملکرد کل تیم بستگی دارد در صف اصلی این کار اما بازیکنان خط حمله تاثیر مهمی دارند.

یمن در دقایق ابتدایی دیدار اردن را الگوی خود قرار داده بود

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره با کسب نتیجه بهتر نسبت به سایر قهرمانان ادوار جام ملت های آسیا گفت: اشتباه است که فکر کنید چون دیدار اول را نسبت به استرالیا و کره جنوبی با وضعیتی بهتر پشت سر گذاشته ایم می توانیم تا قهرمانی مسیر همواری را داشته باشیم. ما به راه خود ادامه می دهیم و می خواهیم تا تمامی خوبی ها و بدی هایی که در دیدار برابر تیم ملی فوتبال یمن را داشته ایم، بیابیم. تمرکز ما در حال حاضر روی دیدار برابر تیم ملی فوتبال ویتنام است و باید با قدرت فراوان دیدار های پیش رویمان را پشت سر بگذاریم. برای مثال شما دیدید که تیمی همانند اردن توانست قهرمان دور قبل جام ملت های آسیا را شکست دهد.همین موضوع سبب شد تا این تیم به الگوی یمن تبدیل شود و در دقایق ابتدایی دیدار حملاتی را روی دروازه ما انجام دهد.

بهترین بازیکنمان تیم ملی فوتبال ایران است

بیرانوند در پایان افزود: همه ما یک تیم را تشکیل می دهیم و نباید کسی برای خودش در دیدار ها حاضر شود. بازیکنان باهم خوب هستند و به دنبال آن هستند تا موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در صدر کارهایشان قرار دارد.از من در سوالی پرسیدند که بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران چه کسی خواهد بود؟ من نیز جواب دادم که بهترین بازیکن ، تیم ملی فوتبال ایران است.


بیشتر بخوانید:

بازارگرمی دعوای کی روش و برانکو روی مال غیر/ دعوای میهمانان پای سفره صاحبخانه!

اسناد سیاسی‌کاری امارات در جام‌ ملت‌ها افشا شد

عراق - ویتنام؛ محکوم به پیروزی از ترس ایران/ عربستان - کره شمالی؛ گام نخست سعودی‌ها مقابل چشم بادامی‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار