مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: مساحت شهرک صنعتی آبیک (کاسپین ۲) با توجه به تقاضاپذیری سرمایه گذاران دو برابر خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: شهرک صنعتی آبیک هم اکنون دارای ۱۰۰ هکتار مساحت است، اما با توجه به شرایط و موقعیت آن و درخواست سرمایه گذاران تصمیم گرفته شد تا برای الحاق ۱۰۰ هکتار دیگر زمین به این مجموعه اقدام شود.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌های در نظر گرفته شده برای این شهرک صنعتی ۴۰۰ هکتار بود، اما در حین واگذاری زمین به دلایل برخی مسایل و مشکلات تاکنون تنها ۱۰۰ هکتار اراضی تحویل شرکت شهرک‌های صنعتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: برای افزایش مساحت این شهرک صنعتی برای در اختیار گرفتن اراضی در ضلع شمالی و شرقی این مجموعه با اداره کل راه و شهرسازی قزوین به توافق اولیه دست پیدا کرده ایم.

خانپور همچنین اظهار داشت: با توجه به دسترسی آسان و نزدیکی این شهرک صنعتی به پایتخت و همجوار بودن با آزادراه قزوین-کرج-تهران، سرمایه گذاران زیادی تمایل به سرمایه گذاری در آنرا دارند و با توجه به محدودیت اراضی فعلی، گسترش این شهرک یک ضرورت است.

شهرک صنعتی آبیک یا کاسپین ۲ از شهرک‌های تازه تاسیس صنعتی استان قزوین به شمار می‌رود که در شهرستان آبیک قرار دارد.

انتهای پیام/

مساحت شهرک صنعتی آبیک افزایش می یابد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.