معاون سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از بازسازی و تکمیل هتل بزرگ اندیمشک با اختصاص ۱۶‎ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال فراگیر خبر داد.

احسان زارع‎اصل، معاون سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اختصاص ۱۶‎ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال فراگیر به منظور بازسازی و تکمیل هتل بزرگ اندیمشک گفت: قسط نخست این مبلغ از سوی بانک سپه به سرمایه‎گذار پرداخت شد و این هتل با تکمیل فرآیند در آینده نزدیک به بهره‎برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به آمار مصوب تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در سال ۹۷ اظهار داشت: در حوزه اشتغال فراگیر، ۱۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ۷ طرح پرداخت شده است که این ۷ طرح در مجموع برای ۱۵۴ نفر نیز اشتغال ایجاد می‌کند.

زارع‎اصل بیان کرد: در حوزه صنایع دستی و گردشگری روستایی ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۱۵ طرح پرداخت شده است که این ۱۱۵ طرح در مجموع ۲۳۶ نفر نیز اشتغالزایی خواهد داشت.

معاون سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در ادامه افزود: ۱۹ طرح با اشتغال ۲۸۵ نفر و مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال نیز در بانک‎ها مصوب و درحال پرداخت هستند.

این مقام مسئول اذعان داشت: اولین جلسه رونق تولید و حمایت از اشتغال برای پروژه‎های سرمایه‎گذاری حوزه گردشگری استان خوزستان نیز چندی پیش برگزار شد که طی آن سه طرح توسعه هتل طبیب شوشتر، تکمیل مجتمع خدمات رفاهی طیبی بهبهان (واقع در محور بهبهان گچساران) و مجموعه مهمان‎پذیر باغملک بررسی و در مجموع مبلغ ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات مصوب و به بانک‎های عامل معرفی شد.

انتهای پیام/گ

بهره مندی طرح‌های گردشگری از تسهیلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.