امام جمعه گناوه بیان کرد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب مملو از دستاورد‌های مختلفی است که خیلی از این دستاورد‌ها مشخص شده است و آن‌ها را باید به نسل جوان انتقال دهیم و عدم انتقال آن به نسل جدید خیانت و اجحاف به انقلاب است.

تجربه ۴۰ ساله انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید عبدالهادی رکنی حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها بانوان و دانش آموزان دختر ما با الگوگیری از این بزرگوار می‌توانند مسیر هموار زندگی را انتخاب کنند و با پیروی از ایشان آسیب‌های اجتماعی قطعاً در جامعه کمرنگ‌تر خواهد شد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم چهل سال از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد و دشمنان از آغاز انقلاب تا کنون در فکر برداشتن این شجره طیبه هستند که بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند، ولی با حضور حضرت امام رحمة الله علیه و بعد از آن مقام معظم رهبری و حضور پرشور ملت از همه مشکلات و سختی‌ها گذشتیم.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: تشکر ویژه از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه و همکارانشان دارم که به شدت در حال تلاش برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان هستند و افزایش ۳۰ درصدی قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های دولتی نسبت به سال گذشته که ۱۷ نفر از ۱۶۰ قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هستند مهر تاییدی بر این تلاش‌ها می‌زند و همه با هم باید در تقویت بنیه علمی دانشجویان و دانش‌آموزان سهیم باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: شورای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات برای تاسیس توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت‌های اجرای آموزش و پرورش تشکیل شد.

اسکندر احمدی افزود: از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه هفته شورا‌های آموزش و پرورش نامگذاری شده است و امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت این شورا برای پیشرفت و موفقیت آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح‌کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید علاوه بر برگزاری باشکوه‌تر این دهه مبارک به لزوم انتقال دستاورد‌های انقلاب به نسل نوجوان و جوان جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/م

تجربه ۴۰ ساله انقلاب مملو از دستاورد‌های مختلفی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.