رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای مهاباد گفت: از دیروز که بارش برف در منطقه آغاز شده ماموران اداره راهداری در محور‌های موصلاتی مهاباد مستقر بودند و حالا همه راه‌های ارتباطی برف روبی و نمک پاشی شده است.

عبدالله پوری رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید از روز گذشته در شهرستان مهاباد محور‌های اصلی حوزه استحفاظی مهاباد به بوکان و مهاباد به سردشت برف روبی و نمک پاشی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۲۵۰ تن شن وماسه برای بهبود تردد در جاده‌های اصلی و فرعی مصرف شد افزود: درحال حاضر نه تنها هیچ قطعه‌ای از راه‌های بین شهری بلکه راه هیچکدام از روستا‌های مهاباد مسدودنیست.

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ادامه داد: از ۱۵ اذر تاکنون ۲۵ دستگاه در راهدارخانه کله گاوی، چیتکه، قره بلاغ وراهدارخانه‌های سیار ومرکزی به صورت شبانه روزی آماده باش ودر صورت لزوم مشغول برف روبی ونمک پاشی هستند.

عبدالله پوری با بیان اینکه بارش برف در گردنه زمزیران محور کوهستانی مهاباد سردشت به ۸۰ سانتی متر رسیده است ادامه داد: همه پرسنل استحفاظی درحالت آماده باش برای خطرات احتمالی، چون ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌ها بعد از بارش هستند.

وی از رانندگان خواست هنگام مه گرفتگی با نور پایین حرکت کنند و از سبقت در مسیر‌های دوطرفه بپرهیزند، و با توجه به وضعیت جوی واحتمال ادامه بارش‌ها، با خود وسایل گرمازا و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

برف روبی و نمک پاشی جاده‌های مواصلاتی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.