رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: راهداران از ابتدای شروع بارش برف در روز گذشته تاکنون، ۲۵۰ کیلومتر راه‌های ارتباطی این شهرستان را برف روبی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ظاهری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: این شهرستان ۶۴۲ کیلومتر راه روستایی و شهری دارد که تاکنون ۱۰۰ کیلومتر راه بین شهری و ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی از این میزان برف روبی شده است.

وی بیان کرد: محور‌های اصلی در حوزه استحفاظی سردشت به بانه، مهاباد و پیرانشهر و همچنین محور‌های روستایی اسب میرزا، بازارچه مرزی کیله، قاسم رش و ساوان به طور کامل برف روبی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: در این مدت بیش از ۸۰ تن شن و ماسه نیز برای بهبود تردد جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان مصرف شده است.

وی اضافه کرد: اکیپ‌های راهداری با ۱۳ دستگاه ماشین سنگین و ۲۰ نفر راهدار مشغول برف روبی و نمک پاشی محور‌های مواصلاتی این شهرستان هستند.

ظاهری از شهروندان خواست به هنگام تردد در جاده‌ها از تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ استفاده کنند و از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو‌های خود اطمینان داشته باشند.

وی افزود: راهداران این شهرستان در این ایام به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد مسافران تلاش کرده و محور‌های برفگیر را در سریع‌ترین زمان ممکن برف روبی و بازگشایی می‌کنند.

انتهای پیام/ج

 برف روبی محور‌های مواصلاتی سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.