رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقده از برف روبی و نمک پاشی ۱۰۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده طی روز‌های اخیر خبر داد.

علی سلدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقد همینک تردد روان در کلیه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نقده برقرار است و مسیر بسته‌ای نداریم.

وی افزود: از شروع بارش‌های برف عملیات برفروبی به صورت متناوب و در چند مرحله در محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده توسط راهداران انجام گرفت که عمده محور‌های درگیر برف روبی شامل محور نقده – حیدرآباد، نقده – پیرانشهر، نقده – محمدیار و نقده اشنویه بود.

سلدوزیان با اعلام اینکه ۱۳۰ تن شن و ماسه برای انجام عملیات برف روبی مصرف شده است، افزود: ۱۲ خودرو شامل ۶ کمپرسی، ۲ گریدر و ۳ لودر و یک سواری همراه با ۲۶ راهدار درگیر عملیات راهداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده در پایان ضمن اشاره به نجات ۳ خودرو گیر افتاده توسط راهداران این اداره از رانندگان و مسافران خواهد قبل از سفر حتما از وضعیت جاده‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع یابند.

انتهای پیام/ س خ

عملیات برف روبی و نمک پاشی به محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.