نماینده فارس هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان با پالایش ایلام دیدار می‌کند.

خلیج فارس امیدوار به پاره کردن نوار ناکامی‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ششم رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم خلیج فارس شیراز بحران زده جمعه ۲۱ دی ماه میهمان پالایش گاز ایلام است.

نماینده فارس که با پنج شکست در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته بار دیگر نگین پاکدل را روی نیمکت سرمربی گری تیم نشان ده و امیدوار است نوار ناکامی‌ها در بازی با پالایش قطع شود.

الهه کریمی بازیکن خلیج فارس شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با وجود آن که نگین پاکدل سرمربی تیم بازگشته، اما هنوز شرایط امیدوار کننده نیست و برای دیدار با نماینده ایلام، ۱۳ بازیکن اعزام شدند و هشت بازیکن بخاطر امتحانات مدارس از همراهی خلیج فارس بازماندند و این جنگ نابرابری است.

وی در خصوص مصدومیت خود نیز افزود: دوره درمان را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم از سه هفته دیگر به تمرینات بازگردم و به تیم کمک کنم.

تیم پالایش گاز ایلام حریف این هفته خلیج فارس شیراز با ۳ برد، ۲ شکست و ۹ امتیاز در مکان ششم جدول مسابقات قرار دارد.

خلیج فارس شیراز پیش از این مقابل تیم‌های راه یاب ملل مریوان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری بم، همیاری آذربایجان غربی و پارس جنوبی بوشهر نتیجه را واگذار کرده است.
انتهای پیام/م

جدال نمایندگان فارس و ایلام در دسته برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار